MENU

新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響拡大に伴う「eラーニング授業履修申請書」の取り扱いについて/Handling of “e-learning courses registration form” due to the expanding impact of the new coronavirus infection (COVID-19)

新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響拡大に伴うお知らせ※2020年3月30日掲載
eラーニング教材を対面講義の全部に代えて利用する場合に提出する「eラーニング授業履修申請書」は、しばらく提出不要とします。メール等で科目担当教員と指導教員の許可を得ていれば、申請書自体は後日(状況が落ち着いてから)提出とし、eラーニング教材を対面講義の一部に代えて利用する場合と同様に、Webシステムで申請を受け付けます。

Announcement on the prevention of the spread of coronavirus infection (COVID-19) *Posted on March 30, 2020
It is not necessary to submit the “e-learning courses registration form” when using e-Learning materials in place of all face-to-face lectures for a while. If you have received permission from your course instructor and supervisor via email or other means, you can submit the paper at a later date (when the situation is settled). The application will be accepted via the web system in the same way as if you were to use e-learning materials as a part of regular face-to-face classes.